divendres, 13 de novembre del 2009

MARE DE DÉU DEL MONT

Aquest diumenge passat, tota una colla d´impresentables i mala gent, ens vam dirigir a la Garrotxa a veure si la podiem rustir.
Ens vam reunir un bon grup. Els trencas (Alberto,Jordi G.Jordi Y. (kulajy), Jaume (Carpy)), de Sant Pol en jordi (jo_on),de Girona L´Albert (AL575), de castelldefels els accmic (chippie, i en Bert) i de Sant celoni en Sergiktt i en Masdi.
La idea era baixar, la ja famosa entre nosaltres, trialera del mont. En principi la sortida tenia que ser asequible, un puja i baixa ràpid i cap a casa, que a Sant Celoni era festa major i es tenia que cumplir amb la familia...
Però clar quan la Mafia s´ajunta sempre hi han maleantes que complican la cosa je,je,je.
En jo_on i l´Albert van proposar una pujada més dura i divertida i com que a la majoria els hi agrada la marxa de seguida es va acceptar.
Vam sortir del pàrquing de Beuda a les 8:00h, uns quants ja feia com 45min que estavem allà, vigilant com diu el carpy que no s´enportesin la trialera,ja,ja,ja. A la pròxima a veure si calculem bé i podem dormir mitja hora més je,je,je.
Doncs com deia de Beuda ens vam dirigir cap a l´Espinau, seguint un track de gps, més que una pujada era una combinació de pujades i baixades. De cop guanyaves 200m de desnivell com en perdies 400m de cop. I aixi com qui no vol la cosa vam donar la volta al puigbalir.El paisatge és guapo de nassos,la tardor amb els seus colors s´imposava i a més a la nit havia fet una gelada deixant-ho tot blanc.A mitja volta ens vam aturar a menjar hi ha repostar una mica per agafar forces.
Ara tocava l´ultima pujada, uns centenars de metres fins arribar al santuari, i mare meva quines rampes!!! imposibles de pujar sobre la bici.Només us dic que es feia difícil pujar a peu al costat de la bici i tenies que anar descansant...
A vegades l´enduro és aventura i te aquestes coses.
A dalt al santuari la vista és magnífica. Es veia tot l´Empordà amb la badia De Roses a l´horitzó a l´altre banda tot el Pirineu nevat s´imposava.
Be després de la foto oficial era hora de la trialera. I apa!!! a baixar sense parar fins a Beuda.
La trialera és molt tecnica té alguns punts díficils encara que no arriba al nivell d´altres que hem fet.Hi han bastants escalons combinat amb curves molt tancades, on girar la bici es tota una proesa.Pel meu gust hi ha massa pedra solta, que fa que moltes vegades no hi hagi gens de traçada i és perdi molta fluïdesa,( cada vegada crec més amb les teories d´en Sergi sobre quina és la baixada ideal, moltes vegades te més rao que un sant i jo no ser reconéixer.)però ara es quant em renyen en Carpy i en jo_on i em diuen que l´enduro és això i no ens podem posar pas a treure pedres no? i Clar tambè tenen rao, això no és descens, ja sabem el que anem a fer, a baixar per trialeres naturals i no per circuits preparats i per tant a vegades hi ha flow hi a vegades menys.
Fet el comentari haig de dir que la trialera és guapa,guapa i farà les delicies dels més "trialeros".Però com que tot no pot ser perfecte destecar la mala sort que va tenir l´Alberto que fent una exhibició de trial va petar l´amortiguador i és va perdre casi tota la baixada.A veure si a la pròxima sortida li passa el gafe.

En resum, podem dir que ja en tenim una altre al sac, una trialera més per explicar, i com que la mafia mai descansa ja s´estan planifican noves aventures.

Fotos Carpy:

Tots els protagonistes.

Les dures pujades.

Les dificultats a la trialera.

1. Bona crònica Masdi!!!
    El mateix dia de la ruta a la tarda, tancava els ulls i veia PEDRES i + PEDRES... XD

P.D.- Acabo de dibuixar una nova ruta nivell "El Guapo", d'uns 40 i pico amb corriols, pista i desnivell acumulat "ouyea"...

Collons quanta feina tu!!!

Fins aviat!!! :D

2. La MAFIA es tindra que camvia el nom per el que teniam abans l'arros cuvat

La propera portarem una mica de ciment per les pedres jajaj

Molt divertid poder passar un mati amb tota l mafia .Per quan la propera ?

3. JO_On la teva ment malalta no et deixa mai de treballar o que? ja,ja,ja.

Senyor administrador o sigui Carpy: Segur que aviat la mafia es torna a reunir.
    Amb la feina que hi ha.

Molt bo lo del ciment je,je,je.
    Es que som molt delicats els de Sant Celoni

4. Ep companys! Bona ruta! Noltros en vam fer una de similar fa poc, almenys la darrera part de la pujada (B-T-apié) i la baixada les vam fer per allà mateix... l'únic que la nostra no era enduro! :P

Crònica aquí:

5. Joan he llegit la vostra ruta i us va sortir una volta molt guapa.
    a veure si coincidim alguna vegada.