divendres, 19 d’agost del 2011

VALLNORD 2011

Dimarts 16 vaig enfilar cap Andorra de bon matí, són aquells rampells que a un li agafen de vegades. Per una cosa o una altre ningú em podia acompanyar,i jo tant si com no, vaig decidir anar a vallnord.
Bikepark que fa 4 anys que no i falto mai ,durant la temporada d´estiu.
Ja comença a ser una segona casa per mi, em conec bastant bé les instal.lacions,les secretes que té el bikepark i totes les baixades. Durant aquests anys no hi ha, hagut gaires canvis.
La meva intenció, anant sol, no era la d´anar a disfrutar d´un dia de bikepark amb els amics...
sino la de "matxacar" una baixada i anar millorant, com també mirant noves traçades i possiblitats.En definitiva entrenar  i evolucionar coses.
Al arribar vaig deixar el cotxe al parquing de l´estació i enfundat amb totes les proteccions em vaig preparar per fer la primera baixada cap a la Massana i treure el forfait.
Possiblitats: route 66 maxi o secreta.
I que hi havia anat a fer jo a Vallnord? doncs a matxacar-me i entrenar no?
Ja ho tenia clar ,la maxi era la escollida ja que potser és el tros de baixada més exigent físicament de vallnord.
i Noi!!!! per començar déu ni do, estava ben trencat el terreny, pedra i pedra i vinga, a més el dia anterior havia plogut i el terreny i sobretot les arrels estaven exigents.
UFFF!!! vaig patir per arribar abaix, ja que no és una baixada per calentar, et calentes de cop!!
Al final a les pedres punxagudes que et miren malament, i vaig passar justet de forces i ai!! apuradet però sense problemes.
La resta del dia el tenia ben clar, el passaria a la cedric fent una baixada darrera una altre.
Doncs com vaig disfrutar!!!, estava trencat ,trencat amb uns bons escalons i amb múltiples traçades.En total vaig fer-hi 6 baixades, les últimes no m´aguantava i tenia que anar parant, perquè ja no tenia ni braços je,je.
La veritat és que jo tenia molt clar el que buscava i era terreny trencat, però sincerament si una cosa és pot criticar a vallnord és l´arrenjament de les pistes, que es bastant nul.
Que les dos baixades de les que he parlat estiguin trencades, entra dins la lògica perquè és el que busquen, però per exemple que la route 66 estigui destrossada doncs no.
A favor de vallnord s´ha de dir que és dels bikeparks més concorreguts, i per tant es degrada més, aquest dia diria que erem entre 70 a 100 persones baixant, en canvi el dia que vaig anar a grandvalira no arribava a 15.
El terreny també té més dificil accés que grandvalira per exemple.
Ara té les seves avantatges, és el bikepark més gran,el que te millors instal.lacions, el que té més pistes, el que té el woodpark més ben parit, el que té més ambient biker, i si voleu puc seguir...
Entrenar en una pista de w.c. encara que estigui una mica descuidada, doncs està molt bé.
Vaig passar un dia rodó.
Ja puc dir que un any més he pogut disfrutar a Vallnord, el bikepark a on em vaig fer home de cop fa uns anys je,je, el que hi tinc millors records i anecdotes en fi...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada