dilluns, 13 de juliol del 2009

LES BATERIES, MEMORABLE!!!

El títol de la crònica podria semblar una exageració, o un encapçalament fàcil, a l´estil d´un diari esportiu l´endemà d´una victoria del barça. Però no, va ser una de les paraules que em va dir en Jordi Gil al acabar la trialera a Collbató, "ha sigut memorable" i em va quedar al cap. Si nois, i podriem buscar molts adjectius, memorable,brutal,irrepetible,fantastica... i casi tots serien certs.
Això sí, si una cosa te la trialera es que es llarga i sense descans, et matxaca braços i cames sense pietat. Tornant amb la furgoneta d´en Sergi i amb el Jose comentavem que, teniem la sensació que ens haviem cansat molt més baixant que pujant, tot i que la pujada tenia un desnivell important de 1300 metres.
El camí ral com a sortida global potser és més maca,ja que tot el recorregut passa per corriol,però comparant les baixades, no se si ha sigut la millor trialera que he baixat mai,però indubtablement la millor baixada que he fet durant aquest any segur que si.
A partir d´ara aquesta ruta passarà al meu top de sortides favorites sens dubte. Encara ens queda aquest any per fer, Núria, i la mare de Déu del mont( si és que en Jo_oN al final es decideix organitzar la ruta.) i ja arribarà el moment de fer balanç, ara bé crec que tots vam coincidir que era una baixada molt potent.
Tot va començar i segons dades del Jaume, a les 7:30h a Monistrol de Montserrat,vam agafar elPR-C19 fins a la carretera asfaltada que puja al monestir.Allà  vam seguir per el camí de Sant Miquel fins l´encreuament de les bateries  i la pujada a Sant jeroni.Vam esmorzar tranquilament, i vam agafar el cami cap a Sant jeroni el punt més alt de la muntanya amb 1236m, per baixar per el mateix lloc que haviem pujat fins a buscar les bateries.Aquesta baixada és molt divertida i està plena d´escales que et vas trobant pel cami,en canvi la trialera de les bateries es tot pedra, tan solta com agafada, amb escalons i es molt tècnica; tota l´estona la roda va sobre pedra. Altre cop a l´encreuament, En kulajy que estava mosca perquè  havia petat la forquilla i li feia un tope raro,ens va donar una lliçó de mecànica desmontant tota la forquilla i sangrant tot l´oli de la mateixa, per així millorar l´ amortiguació.Quins nassos!!! i tot això amb un plis-plas, Aquest noi es un crack.
Al arribar a Collbató, agafarem la baixada de la salut, que no vaig disfrutar del tot perquè està bastant bruta, i llavors carretera cap a Monistrol. Abans ens vam parar amb un "Bareto" super kitsch estil " cine español anys 60 del destape", i ens vam fotre la merescuda birra perquè estavem ben deshidratats amb la calor que feia, encara que s´ha de dir que el temps es va comportar durant tot el matí,  les primeres hores no va fer massa calor i va estar bastant núvol.
Finalment desprès de refer-nos vam fer 2km pel costat del riu fins a Monistrol on teniem els cotxes.
Del paisatge no he comentat res perquè tothom com a mínim ha anat una vegada a la vida a Montserrat, i ja se sap que és una muntanya espectacular i única amb vistes increibles.
Aquest any a l´estiu la fusió trenca fun està donant uns resultats incomiables i estem disfrutant del bon enduro,que segueixi així.

fotos sergi i carpy

PRIMERA PART DEL VIDEO

SEGONA PART DEL VIDEO

1. AQUET ANY SI QUE SERA BO JA QUE ESTEM FEN UNA BONA FEINA I ENCARE EN QUEDA PER FER

2. Per mi es el millor any desde que vaig començar anar amb bici, i com dius encara queden coses a fer.
    @10.

3. Quina passada!!
    M'els he empassat tots sencers i encara ploro per haber-m'ho perdut.

Aixó del carpi es una miseria.. (ho diu un que hi entén de caigudes...) esperava alguna cosa més, ja,ja.

He notat, de totes maneres, certa tendència a anar 'enganxadets' a les parets... no sé per qué, ja,ja.

Felicitats.

4. T´hauria agradat molt. La de Núria si pots has de venir, que sera del mateix estil.
    Deu ni do els barrancs que hi havia.

Per ser una caiguda tant tonta fa gràcia, el tio s ´emociona al veure els freebikers de l´enduraid i cau de la bici de l´emoció.

5. El video es una pasada lastima que tinc massa protagonisma ,la propera vegada mirare de anar darrera del masdi .Gracias per la camara lenta ara ja se el perque de la caiguda (de pizarri).Hem pensava que eram amics pero veix que no eeeeee jaja .El video amb ba be per corregir erros de la meva conduccio i la puta mochila que va de tort .SEGUEIX AIXI I FARAS AMICSJEJEEJJE

6. Va no et queixis, que quant veus una camara et falten cames per posart-te davant ja,ja,ja.

La motxilla era per fer contrapes a les curves.je,je,je.

Fins aviat.

7. No sé perquè he hagut de veure el vídeo...

Snif,snif....

Mamaaaaaa!!!!

8. JA,JA,JA Jo_oN animat i vine a la pròxima que encara queda molta cosa per fer.