dijous, 22 de juliol del 2010

GRANDVALIRA



Aquest diumenge passat vam pujar a Grandvalira, feia un any que anava darrera la gent per anar-hi. Encara no hi havia estat, i volia comparar-ho amb Vallnord i la Molina els altres bikeparks que ens queden més aprop.
Grandvalira no em va defraudar, potser esperava més pedra i alguna baixada de DH pur, però en general les baixades son molt divertides sense una gran dificultat tecnica, i per tots els nivells.
Son pistes més "artificials" o sigui més treballades peraltades... que altres bikeparks i en general molt ràpides, un exemple son les paraboliques de la part de dalt del bikepark.
Em va agradar molt L´AVET (negre) potser la de més dificultat tècnica, amb la paret que crec que ningu va saltar, i la cova que la vam fer del tiron, també va estar molt bé.
Els reptes els trobes amb el moduls de fusta que vas trobant (tallats, steps ups...) o mesetas, jo aqui vaig fer el que vaig poder, ara tant en rubi com en Litus es trobaven a la seva salsa i no és van deixar de fer res, sobretot en Rubi que amb "un más dificil todavia" és va fotre una megaostia ,per sort sense cap conseqüència.
Crec que els 6 "Trinxaraires" que vam pujar Andorra ens ho vam passar com nens amb sabates noves, i tots repetiriem avui mateix si poguessim.
Ara moltes vegades hi ha un "però", i en el meu cas personal, és que vaig rebentar el freno, amb la consequent perdua de tres baixades, una altre vegada anirà millor.

Resumint, un dia per recordar, de la fusió del Gualba TEAM amb els Freemaresmes va sortir una bona barreja.
Fins la pròxima , que espero que sigui aviat.



GUILLEM



JOAN



SERGI

RUBI


LITUS




FOTOS:LITUS

VIDEO SERGI: http://www.vimeo.com/13510815

2 comentaris:

  1. Bona cronica i bona reubicacio!!!
    XDDD

    ResponElimina
  2. de colloons masdi00, de mica en mica ja li aniràs foten't als salts!!!!don't worry!!!!
    El que diu que baixa lent, un cop es va possar el 1º, i vem arribar tots a baix trinxats de braços, el molt foll no va fer cap aturada en tota la baixada!!!!

    Litus

    ResponElimina