divendres, 3 de setembre del 2010

VALLNORD 2010

EL divendres 27 d´agost en Litus i jo vam pujar a Vallnord. Amb un pla maquievèlic en Litus, va aconseguir que les nostres dones anessin a dormir juntes a vic amb el petit Jan, i de passada nosaltres aprofitavem per anar a Vallnord je,je,je.
Ens vam quedar a dormir a la Molina el dijous per la nit i l´endemà cap a Vallnord falta gent a tancar la temporada de bikeparks.
La primera baixada per anar agafant contacte amb les pistes, la route 66, sincerament em vaig quedar bastant decepcionat, molt trinxada, la gràcia d´aquesta baixada és que sigui fluida i no plena de trancos pel mig.
En aquell moment vam pensar que el dia seria un desastre, a més a mi, el fre no em responia gaire bé i en Litus tenia les pastilles del fre ben gastades, per tant la primera baixada un fiasco.
Vam decidir d´ arreglar els frens i concentrar-nos a la part alta de l´estació, a veure si allà les pistes estaven millor.
Realment si que hi havia diferència, la pista del cubil amb les seves mesetes està divertida ideal per apendre a saltar i la maxi també és bastant guapa.
Però la pista que vam fer més juntament amb la del cubil va ser la "cedric gracia" o sigui la negre, la mitica baixada de la W.C.
Diriem que és la pista més de downhill que hi ha al park, realment és de les més tècniques juntament amb la part final de la maxi. Com que estava una mica trinxada li donava aquell puntillo guapo de dificultat a alta velocitat.
Per mi el millor del dia, la primera baixada va ser de contacte, llavors en mica en mica a cada baixada la feiem més ràpid.
3 any consequtiu anant a Vallnord, i mai m´ha decepcionat, mira que aquest any hi anava amb predisposició, ja que eren els comentaris que feia la gent, de trobar-me les baixades fetes pols i molt mal cuidades,pero noi ,tant per part del Litus com meva coincidim a dir que vam passar un dia de putísima mare, sense estres ni cues, amb les pistes per nosaltres i disfrutant de la part alta de l´estació, que és la que haviem recorregut menys.
Ara si que puc comparar entre els dos bikeparks d´Andorra i dic, que en condicions al 100%, Vallnord s´adequa més als meus gustos, però que grandvalira te més zones divertides de flow ,sempre recordare la meva primera baixada per la pista avet.
Per tant jo recomanaria anar els dos, perquè crec que son complementaris i tenen coses diferents.


D´aqui uns dies si puc penjare un petit video.

2 comentaris:

  1. Molt ben redactat, masdi!!!!
    Ets un crak..tot i amb els frens al 40%, em seguies de collons, malparit!!!!

    ResponElimina
  2. A veure si l´any que be podem portar a terme la teva idea, d´anar-hi una setmana je,je,je

    Seria superguapo.

    ens veiem.

    ResponElimina