dimecres, 25 de març del 2009

Balena forever!!!

preparatius a l´entrada del descens
edgar baixant
encara que no es vegi bé, l`esther baixant els ultims esgraons.

Segon dimecres que vaig entrenar al descens de la balena de LLinars. Avui erem tres fun&nyam i  un local de LLinars, L´Edgar.Hem fet tres baixades tots. M´he sentit molt bé i ja li començo agafar la mida al descens,tinc ganes de cronometrar-me per veure el que em treuen els "pros".Cal fer una menció especial a l´Esther que avui era la primera vegada que baixava el descens, i com l´ha baixat!!!! ha fet practicament tots els punts dificils com si res.Demà tocara una mica de rally per entrenar les cames de cara diumenge, ja que els nostres amics trencacames cada dia ens ho posen més dificil. El pròxim dimecres si tornem a entrenar, prometo portar la càmara bona i treure unes fotos profesionals amb cara i ulls.

2 comentaris:

  1. Gràcies a en David i en Sergi per la lliçó de descens i en Josep per prepararme la màquina, i quina máquina si baixa sola, m´ho he passat pipa. Ja tinc ganes de tornar-hi.
    Esther

    ResponElimina
  2. No pateixis que la setmana que ve i tornem, i aquesta vegada treure fotos guapes!!!

    Ja tinc el mono de baixar!!!!

    Encara que avui, m´ha l´he tret en part baixant unes quantes trialeres.

    ResponElimina