dissabte, 21 de març del 2009

Benvinguts fun and nyams

Ja tenim bloc!!!
Degut, a problemes que han aparegut en el foro, he decidit obrir aquest nou espai,  on tots nosaltres i tothom que vulgui, podrem compartir les nostres inquietuts, per la passiò que ens uneix, la bici.
Això si fent-ho amb total llibertat i sense que ningú ens dicti res.
A partir d´ara aquest serà l´espai on penji les cròniques, les fotos i tot el que se m´ocurreixi relacionat amb els fun i les bicis.

Esteu tots convidats a participar-hi.  Aquest no preten ser un bloc personal, sino un lloc en el que tothom pugui intervindre.

masdi.

2 comentaris:

  1. Fantastica iniciativa Masdi!!!

    L'ho del foro es veia a venir , són molt sensibles amb aquestes coses pero amb aquest Blog segur que no ens podran impedir que parlem en CATALA!!!

    Tot seguit participaré en la enquesta , el tema de les jerres de cervesa i dels xupitos d'orujo em demanen el meu vot a crits!!

    Fins aviat , que ja estic a Sant Celoni i vull començar a fer alguna sortideta amb els Funs and Nyams , encara que de moment nomes tinc una bici de DH , pero alguna cosa podrem fer , oi?

    Apali doncs!!!

    ResponElimina
  2. Hola Joan gràcies pels comentaris, benvingut al blog hi ha Sant Celoni.
    Per la bici no et preocupis, si tens ganes de fer una sortideta,algu de nosaltres et pot deixar una bici, jo mateix en tinc dos.
    Tambè hi han dies entre semana ,el migdia que anem a fer el descens de LLinars 2 o 3 baixades.

    ResponElimina