dijous, 26 de març del 2009

Cames,fotos........ i trialeres!!!!

La vista que veia desde el manillar

CAN RIERA DE CIURET

Aquest dijous tocava fer cames desprès de la sessió de DH de dimecres. He sortit sol, ja que per varis motius, els dos mosqueters (L´Esther i el Nachete)que m´acompanyen a les sortides semanals no podien sortir.
Això no passa molt sovint, i quan passa, o una de dos, surto a investigar corriols, o em faig l´entrepà  i surto a fer una ruta un pel més llarga de l´habitual.
He escollit aquesta segona opció, ja que tenia ganes de pedalar. A més he agafat la reflex, i apa!!! cap a dintre el camelback , com pesa la condenada, però es que tenia ganes de fer fotos i provar coses noves.
L´objectiu era anar fins a can Riera de Ciuret i desprès baixar i anar enllaçant  trialeres.
Més o menys a les 14:00 hores i poc he sortit de casa, m´he dirigit a fer una mica de volta per anar calentant,primer cap  a Can Draper a Olzinelles i tot seguit passant per sota l´autopista i la carretera anar a buscar la dracera de Palau per la font dels enamorats.Ha fet un dia esplèndid amb molt de sol  i una temperatura molt agradable per anar amb bicicleta.
Després de la dracera, he pujat pel cami que et porta a Santa Magdalena A Mosqueroles. Allà amb la magnífica vista a tocat fer sessio de fotos i aprofitar per dinar alguna cosa.
Crec que a vegades no som concients que som uns privilegiats per viure on vivim, us aseguro que era idílic, estirat en el prat tot verd,sense cap mena de soroll amb el turó de l´home el fons...
Sens dubte una postal. Tot seguit  a tocat pujar per la trialera de mosqueroles amb direcció cap a la pista que et porta cap a Can riera de Ciuret. He pujat a poc a poc sense forçar molt,ja que la càmara i els objectius augmentaven considerablement el pes que portava a sobre, i així tambe aprofitava per contemplar el paisatge.
Quant he arribat a Can Riera, encara hauria fet algun km més de pujada, però ja era molt tard, i ara el que tocava era fer alguna foto i empendre la baixada.
I quant  parlem de baixada als fun&nyam ens cambia la cara,obrim els ulls, la boca, arruguem el front i ens queda un rostre de poseits que ni la nena de l´exorcista.
Ara toquen les trialeres !!! (Al TTTTUUUUURRRRRRRRÓÓÓÓÓ !!!)
Han sigut 4 trialeres de poca dificultat però molt divertides, a més he fet la baixada del"tiron" perquè feia tard.
La primera, la més llarga, surt de l´altura de can Riera Ciuret i va fins enllaçar amb la trialera de mosqueroles que abans l´havia fet de pujada i ara es mareixia que la baixes. Les altres dos son les típiques del dakar, la més coneguda,  i la que anomenem la d´en Sergi perque ens la va ensenyar ell.
Finalment he baixat per la línia d´alta tensió, i au cap a treballar que ja toca.

Per cert, no hem pregunteu els Km que he fet, perquè com sabeu, seguint la meva filosofia no porto  mai contaquilòmetres.

RIDE OR DIE.

ADÈU.
La titus en el torrent a prop de Can Riera de Ciuret, aquest any a nevat bastant i baixa molta aigua.

La titus descansant en el prat

+ Titus

cami de Santa magdalena.

1. Com aprofites que no hem vingut eh!
    Així no hi haurà qui et segueixi.

Sther

2. ja,ja,ja que va, si he sortit com si anes d´excursió, això si ha valgut la pena.

3. ENHORABONA a tots!!
    per fi pedalem sols.
    MALEITS FATXES!!...A PENDRE PEL KUL EL FORO!!
    felicitats DAVID.
    Si hem pases el teu mail,t'enviare els logos originals de fun&nyam i divers material que tinc per a maquejar el blog. fjulia@sicosa .com
    per cert soc en QUIQU.

4. Que els donguin !!!!
    Ja et pasare el mail, ara si vols tambè pots fer d´administrsdor i el maquejes tu directament...

Ja parlarem.
    A10.

5. M´agraden molt les fotos en b/n

olga.

6. M´alegra que t´agradin les fotos, soc un enamorat del b/n.