dilluns, 8 de juny del 2009

AVALL!!!

Diumenge m´havia proposat fer la baixada desde el turó de l´home fins la porta de casa i tot per trialera. Sí, si com llegiu més de 45 minuts de baixada sense una punyetera pujada. Una sessió de DH marato en tota regla, encara que de DH no tingui molt ja que les trialeres no son molt dificils,pero si d´una intensitat brutal.AL final del recorregut hi havia algun "repetxonet" pero res de l´altre món. Mai havia quedat tant agarrotat de braços ni de cames, ni a vallnord ni a cap lloc mare meva!!! Això si la cara de satisfacció que encara em dura avui, no me la treu ningú.
Es una baixada semblant com la que vam fer del sui- senglar, pero més llarga i amb més pedra durant el recorregut, encara que la trialera del sui te algun punt més dificil que la del turó,pero aquesta ultima te molt més "flow".
Comentar que la part de dalt, esta bastant abandonada, hi han llocs que costa avançar de la quantitat d´arbustos que hi ha, que gràcies a les lleis super proteccionistes faran que al final desapareixi el cami. Així funciona el pais prohibint i reprimint,sense donar cap solució en fi...
No descarto per la pròxima trialerada proposar una cosa semblant,pero això ja es veurà.
Bona setmana i sempre AVALL!!!

Aquí teniu el video, bastant resumit, pero igualment dura 18 min, a veure qui es capaç d´arribar al final. ja,ja,ja. 




12 comentaris:

  1. Masdi CABR.N aixo s'avisa que te bona pinta i es una espina que tinc clavada de baixa desde el turo fins abaix. Dona mes detalls del recoregut haveura si es el que jo conec .
    El diumengue que be farem una pasada per el vostre territori

    ResponElimina
  2. Te molt bona pinta la sortida,però com vas pujar

    ResponElimina
  3. Carpy: No vaig avisar perque estic buscant trialeres més guapes de les que conec, per poder fer una mini kdd trialerada.
    Ja t´enviare un privat en el foro explicant el recorregut.

    Ja he vist el blog la sortida que voleu fer.

    Fins aviat.

    ResponElimina
  4. Anonim no se qui ets i no et puc dir pel nom.Aquest diumenge la idea no era fer una sortida epica de pujada i de baixada, sino que consistia en baixar sense parar, que cansa tant o mes que pujar.
    La solució : "un remonte".

    apa adeu.

    ResponElimina
  5. Que cabroon... a mi m'havia passat pel cap, però havent-hi tanta vigilància al final ja ni m'ho vaig plantejar.

    Chapeau.

    Amb dos collons

    ResponElimina
  6. Jo_oN quan vulguis vine amb mi que tinc influencies ja,ja,ja.
    He crescut a les faldes del montseny això ha de servir d´alguna cosa no?

    ResponElimina
  7. MASDI no se que di no tinc paraules genial¡¡¡¡¡
    Aixo fa molt de temps que volia fer-ho i la ultima vegada que vaig puja al turo ja va falta poc pero anava amb el manel i no volia complicarli la vida .Ara se que tinc que fer-ho aviat .Quedem un dia per fer-ho @10 i feliçitats

    ResponElimina
  8. Aaaaaaargh!!! Quin orgasme de vídeo!!!! Aaaarghhh!!! Mamaaaa!!! Ara mateix només penso en quan quedem per fer-ho, però per favor, quina wapada....

    XD

    ResponElimina
  9. Carpy i Jo_oN tranquils que la meva idea es plantejar aviat una trialerada pel montseny i poder baixar durant més de 30 min seguits.
    @10.

    ResponElimina
  10. Nanu la flora que ens la xafassss!!!! Esta molt bé el video David però haig de dir-te que hi ha un altre punt de partida a pocs metres d'aquest i més bestia , en Sito pot dirte que amb boira i a les 8 del matí tot moll es una animalada...ejeje

    Cagum l'ou la feina em roba el temps per fer algú amb els "bike Machines F.I.NY!!!

    Per cert vaig a Vallnord tot el weekend , si feu la Mega Avalancha aviseu que hi seré....

    ResponElimina
  11. Ja m´estranyava a mi!!! En Sito m´havia dit que el començament era bastant bestia i jo sincerament no li veia ja,ja,ja.

    No vaig saber trobar-ho o deu estar bastant tapat.

    @10.

    ResponElimina
  12. Ara mateix acabo d´arribar del turo de l´home, es que en joan ahir no em va deixar dormir,ja,ja,ja. Sí, ser que soc un puto malalt, pero volia veure l´alteranativa que deia en joan i si podia baixar-la.

    A veure a pocs metres com deia en Joan s´intueixen dos entrades marcades amb pedres, he baixat uns quants metres amb la bici, pero de cop desapareix el cami per culpa de la vegetació d´arbustos que ha crescut es imposible continuar, s´intueix que el cami segueix més avall, pero de seguida es torna a tapar. Les altres alternatives tambe queden tapades de seguida per culpa d´aquests arbustos que creixen arran de terra per evitar el vent i s´aferren al cami.
    He mirat per totes bandes i no he sapigut trobar una trialera fluida que no es talles per la vegetació.
    Una de dos o la baixada ha quedat tallada gracies a les nombroses nevades i plujes d´aquest any ,que han fet que tot creixes molt, o una vegada més no he trobat el cami correcte. Joan la próxima vegada pujo amb tu je,je,je.

    Ara bé si es la primera opció, ara mateix la millor alternativa es baixar per on ho vaig fer l´altre dia , perque per les altres dos hi han trossos no ciclables que amargarien la baixada. Una llastima perque aquestes alternatives es veien molt divertides i potents.

    Ara be he carregat les piles per anar a treballar veien les magnifiques vistes i les primeres hores de llum solar, un espectacle.
    @10.

    ResponElimina