dilluns, 22 de juny del 2009

LA MAXIMONTSENY


Desprès de veure el video de la baixada del turó, tots els "maleantes" de la comarca, van començar a tenir insomni i malestar, quan dormien nomes veien pedres...
I clar així no es pot viure, han passat 2 setmanes i la primera maximontseny es un fet.
A les 7:oo am els deu protagonistes, (trencas, st pol connection, i funs) estavem a l´estació de Sant Celoni preparats i disposats a començar l´aventura. Amb 4 cotxes hem pujat fins dalt de tot del turó de l´home, déu n´hi do quina rasca feia!!! En aquell moment l´emoció  es reflexava a totes les cares dels protagonistes i és que amb aquelles vistes i el mar de pedres que ens estava esperant se´ns feia la boca aigua. Sense entretindre´ns hem començat a baixar pel GR5. Amb les plujes dels ultims dies, la baixada s´ha transformat convertint-se més tècnica, han sortit nous xargalls, i les pedres estaven més relliscoses. Però qui ha dit que la vida és fàcil? i menys la d´un endurero?
Ha sigut una baixada llarga que hem disfrutat molt,dura fisicament i amb bastantes caigudes sense importancia. Tothom s´ha emportat algun regalet o bé en forma de caiguda o d´esgarrinxada  dels nombrosos arbustos de la zona. Crec que per ser una baixada mítica, mítica, nomes li faltaria que estigues un pél més neta i afegir-hi alguna variant que em descobert.
I qui diu que el tubeless és el present i el futur? tres punxades i totes amb tubeless je,je,je.
Al arribar a Fontmartina hem seguit pel GR5 fins el poble del Montseny. A partir d´aquí hi ha un abans i un desprès s´acaben les pedres i comença el "flow". El corriol és molt maco i estret,però li falta ser més tècnic pel meu gust, es molt rapid peró no te cap punt dificil.
Un cop arribats al poble del Montseny, i despres de baixar i baixar durant minuts i minuts hem esmorzat i fet un descans.
El territori trencacames  ens estava esperant, baixem fins les piscines i anem a buscar la pujada del Samont. Que no havieu dit que era una maxi?? je,je,je una hora pujant, amb uns desnivells importants, Cabronassos tot sigui per la causa i poder fer la cabreta i la anxova.
En el polell trobem uns quants trencacames que s´uneixen al grup.
Com m´agrada la cabreta, el terreny estava perfecte,es un corriol ideal per agafar tècnica amb curves tancades i força desnivell,tindre que anar-hi més sovint. La anxova es més curta però te un final molt bonic. A partir d´aquí es feia tard i encara teniem que anar a buscar els cotxes, així que els trencacames ens han acompanyat fins la cruïlla que porta a Palau i ens hem despedit. Els funandnyam i la Sant Pol Connection em planejat fins a Sant Celoni,on la kitty ens ha obsequiat amb unes cerveses i unes patates,  ha sigut el final de festa complert.
Un dia perfecte d´enduro, que ens ha deixat a tots servits i contents fins la pròxima.
Per cert desprès de la maxi en bici ha començat la maxi amb cotxe, en Joan ens ha pujat amb el seu 4x4 a buscar els nostres cotxes, pero noi com i va el tio, adelantant a tot déu i apurant a totes les curves, porta la velocitat a les venes, baixant el crack d´en juli ens ha fet una demostració de "trompos" a cada curva, i en jordi ( alies Ginesta je,je,je.) obria el camí  fotent-li al gas, i es que si encara ens quedava una mica d´adrenalina l´hem acabat de descarregar.
EL video el fare curtet, que no duri gaire, perque nomes s´ha gravat fins a fontmartina, ja que les piles de la càmara no estaven gaire carregades.


Els protagonistes del dia. No se si son els meus ulls o que pero hi veig un fun&nyam infiltrat,je,je,je.     foto:jaume


EL VIDEO:




14 comentaris:

  1. Avui al matí no em podia aixecar... Tinc tots els músculs del cos amb agulletes. Mira que s'arriba a gastar energies baixant...eh?

    La Maxxi d'ahir per mi va ser antològica!!! Em sento un privilegiat per haver fet el que vam fer...

    Ens veiem!!!

    ResponElimina
  2. Jo tambe em sento un privilegiat, perque volia veure la baixada, pero com ja vaig dir el troç nou, el que vaig descobrir ahir em va defraudar, pero amb la vostra companyia i les ganes que tenia de veure-ho amb els meus ulls fan que el dia em sembles perfecte!!
    Ens veiem!!!

    ResponElimina
  3. Jo també tinc els musculs bastant cascats, baixar també cansa. Referent al que comenta el sergi ,discrepo a mi el que em va sobrar va ser el que va vindre despres de fontmartina. El corriol del Gr5 l´he fet moltes vegades i sempre he dit que no m´entusiasme molt sobretot si has de pujar desde Sant Celoni. Ara el que em va sobrar més va ser el collons de pujada asfaltada. Sincerament crec que la baixada molaba més si haguesim baixat més directe cap a Sant Celoni.La Perfecció seria trobar la cabreta desprès de fontmartina. APA trencas ja ho sabeu, traslladeu la cabreta a fontmartina i ja està.je,je,je.

    ResponElimina
  4. SI dos fun@nyam i tres trenca jejej dingu esta content amb el que te jeje.Avui e parlat amb l'ALBERT i no es podia moure jejej es que ja ens fem grans per fer tantes baixades .
    De la MAXIMONTSENY es una baixada que es te que fer un cop el any .Una bona ruta d'enduro te que tenir de tot i aquesta tenia el samont que cabron¡¡¡ .
    SANT POLENCS l'arros com estava ???

    ResponElimina
  5. L'ARRÒS AL PUNT!!! Jo patia més x en Jaume que per mi. Havia quedat per temes de feina i anava tard...

    La dona? Al punt també! Je,je,je...

    ResponElimina
  6. Masdi, lo teu no es el Enduro definitivament, sempre et queixas del mateix, de les pujades, en quan al tram preferit de cadascu, sobre gustos no hi ha res escrit, i veig clarament que els nostres s'asemblem com un ou a una castanya!!
    Mira la cronica: http://sergiktt.blogspot.com/2009/06/maximontseny.html

    ResponElimina
  7. Normalment em queixo de les pujades, perque per mi son un pur tramit, per arribar a la baixada, a no ser que siguin corriols més tecnics i divertits. I que carai soc un "quejica" je,je,je. Ara bé reconec que en una sortida d´enduro hi ha d´haver pujada, com per exemple la que vam fer del sui- senglar, o tota la zona d´olzinelles, que primer s´ha de pujar per baixar, ara bé en una MAXI i segons el meu gust una pujada d´una hora no hi ha de ser i menys asfaltada, treu la gràcia de la sortida, hi han d´haver pujadetes de 5 min com a molt i baixada seguida durant molts minuts.Ara si la sortida del diumenge la veus com una sortida d´enduro, desprès es un 11 sobre 10, ja que vam baixar el doble del que vam pujar, pero jo crec, que ja que ens curravem uns remontes, es tenia que fer baixada fins a petar, i la pijada del samont sobrava, es simplament una opiniò.
    Sobre el gustos, no hi ha res a dir, ja t´he contestat al teu bloc.
    Per mi l´aventura ,es l´aventura i et trobes el que hi ha i punt.
    Molaria que estigues més net si, pero es imposible pujar a netejar, si la gent i va es netejarà més. Això passa per prohibir.
    Com deia un amic : prohibit prohibir.

    Carai quin rollo!!!
    Fins aviat.

    ResponElimina
  8. ja,ja,ja " la pijada del samont" ha quedat bé i tot ja,ja,ja volia dir la pujada del samont ...

    ResponElimina
  9. Ei, soc l'Albert, encara em fa mal el cos de la pallissa que ens varem fotre de baixada. Però realment va valdre la pena, es una experiencia que no pot explicar tothom.
    La propera, a baixar el PR dels cingles fins el sot del Bac.
    fins aviat.

    ResponElimina
  10. Interessant aquesta Albert... me l'apunto a l'agenda!!! ;)

    ResponElimina
  11. Realment va ser una pallissa, però de les bones. Albert et trucare per diumenge.

    Jo_oN: No en deixes passar ni una!!!

    Fins aviat

    ResponElimina
  12. Masdi qui diu que aixo no es guapo?
    L'albert estara content amb tota la seva baixada gravada

    ResponElimina
  13. El tio es un xupacamara, casi tota la baixada es va posar a davant a xupar plano je,je,je.

    A veure si la proxima et gravo la teva baixada.

    @10.

    ResponElimina
  14. Per cert que us vagi be la ratpenat!!!
    Jo el diumenge em deixare portar pel territori Albert.

    ResponElimina