dilluns, 1 de juny del 2009

Marxa Vallalta St Pol

Tres paraules, podrien definir el mati de diumenge que em viscut a Sant Pol. Corriols,diversió, i molta calor.
La marxa ha tingut 25 km i 1000 de desnivell, s´ha fet curta degut que era molt divertida i et passavant els km volant.
S´ha de reconèixer el gran curro que hi hagut ja que tots els corriols son "handmade" i molt ben parits. Tot el treball i paciencia  per  aconseguir aquest circuit ho sabem be els que ens dediquem a conservar i obrir nous camins i ho valorem molt.
Flow,flow,flow aquesta es una de les paraules que li agraden més en jordi (Jo_oN), i  realment es compleix en tots els corriols, diversió a punta pala, aixo si avui estavant molt secs i el sauló relliscava que donava gust, més d´un ha tingut algun ensurt.
La representació dels fun&nyam , o sigui en Sergi i jo, com es habitual darrerament, ens hem dirigit cap a Sant Pol sobre les 8:00h del mati, allà ens esperaven els trencacames (jaume-ferran-alberto-jose-Carles-pitu) i fins i tot en Jordi Gil molt recuperat de la lesió, que no ha fet la marxa, pero que ha volgut veure l´ambient.
La sortida era lliure, i aixi que em arribat de seguida ens em posat per feina, ja que feia una estona que els trencacames estaven esperant.Han anat passant els km i els corriols i jo he anat sempre al mateix ritmillo,sense patir gens hi anar fent,això si com que segurament portava la bici més radical de tota la pedalada anava tancant la grupeta,però ens anavem reagrupant en els avituallaments.Cal dir que l´organització ha estat molt bé, tant la senyalització com els avituallaments i cal fer una menció especial per la butifarra, Quin llamp de butifarra!!! i que be que ha anat!!! i si volies podies repetir!!!.
Doncs res més, ha sigut un dia guapo de mtb amb bona companyia.
A destecar la nova bici de ralli que tinc que s´ha portat com una campiona.. Titus el guapo amb 160mm davant i darrera ja,ja,ja.I es que un es un freaky i morirà freaky.




La primera foto sobre la titus. Gràcies sergi.


Els trenca en ple esforç. Foto:Sergiktt.

Una de les magnífiques vistes de les que vam gaudir.

Els trenca mentjant-se la recompensa.


En Sergi pensant "Estic molt a prop de Mataro potser que hi fagi una paradeta".



L´Alberto satisfet, saludant la càmara.
En Jaume barrinant noves sortides.

4 comentaris:

  1. DAVID segur que en Sergi et va proposar per anar a MATARO fer alguna zona ,ja que era tant dora per ell jejej

    ResponElimina
  2. Ho va intentar volia anar-los a saludar, el que passa que els de Mataro en el moment de desviar-nos no van agafar el movil, i quan ens van trucar ja estavem entrant a Sant Celoni ja,ja,ja.

    ResponElimina
  3. Bueno David, què dir d'aquesta crònica tan bona... igual que en Sergi, m'afalaga llegir i saber que us ho vau passar bomba...
    La zona és el que és, no exessivament tècnica, però divertida...

    A veure si ens veiem aviat...

    Gràcies a tots per venir!

    Per cert, ja he penjat les meves fotos :P

    ResponElimina
  4. Jordi, et puc asegurar que ens ho vam passar pipa, a vegades la tècnica no ho es tot.

    A veure si aviat fem alguna sortideta guapa d´aquestes que saps.

    adeu,

    ResponElimina