dilluns, 15 de juny del 2009

CAMÍ RAL, JA SÓC UN BIKER!!!

EL meu amic Jordi de Sant Pol sempre ens deia els que no haviem fet el camí ral: " no sereu uns bikers fins que no feu el camí ral ".
Doncs ara i gràcies a una invitació seva que ens va fer la setmana passada, ja puc dir ben fort Que soc un biker!!!
Ja tinc en el meu poder una de les rutes top endureres per excelència. Ha costat acabar-la perque el meu estat físic no era el idoni per afrontar la ruta i això ajuntat amb la calor ha sigut una bomba apunt d´estellar, però el més important és acabar i acabar satisfet, com així ha sigut.
He disfrutat moltísim les trialeres; és un constant de pedres i escalons, i com diu en jordi es la meca del corriol, i és que la ruta amb un 90% transcorre per corriols d´un pam.
Apart hi han moltes pujades tècniques que els més trialeros disfrutant molt.
La part més negativa la calor que ha fet mella amb tothom i es que ni em vull imaginar fer el camí ral al octubre GUAU!!!.
La sortida es comença al bell mig de Terrassa i s´acaba a Sant Vicenç de Castellet,llavors toca tornar amb tren cap a Terrassa, surten més o menys uns 30 km.
Sembla mentida que al costat d´una urbe tant gran com Terrassa hi hagi una joia d´aquestes carecteristiques. Els paisatges son d´una gran bellesa i Montserrat t´acompanya al fons durant una gran part del recorregut.
Per ultim dir que la companyia ha sigut com sempre genial, pero haig d´agraïr molt la gentilesa que ha tingut el Ramon  (BETETRON) que ens ha fet de guia,ens ha mostrat tots el secrets del recorregut i m´ha soportat durant molta part del camí je,je,je Gràcies.
Hi ha tots els altres que us haig de dir que sou uns CRAPULES!!! ,que no ser com ho feu, pero que al vostre costat hem feu disfrutar i ser feliç com un nen. Gràcies.
AHHH!!! de les millors coses del dia, la clara que ens hem fotut al bar de l´estació, que em sembla que mai m´havia entrat tant bé, i segon l´indumentaria pseudo-endurera del Juli, increible és un crack ( vull veure fotos.)

EL VIDEO del dia.  21 minuts de corriols...





10 comentaris:

  1. Feliçitats aixi jo tambe soc un biker i tampoc soc un anima amb pena com deia en JO-ON
    El video que s'engaxara amb el de diumengue que be jejej

    ResponElimina
  2. Bona crònica Masdi!!! Ara ja ets un Biker-Endurero de cap a peus... je,je,je... Tot i la calor vam disfrutar de valent tots plegats!

    A veure si penges el vídeo aviat que farà gràcia veure els corriols en plena acció!

    Deu Fun's!!!

    ResponElimina
  3. Tranquils el video esta amb proces, dura 21 minuts i pujar aixo al vimeo es complicat. Pero penseu que tot arriba en aquesta vida!!! je,je,je.

    ResponElimina
  4. Uaaaaah!!! Ara mateix estic fent la cara de flipat com diu en Sergi... Ja,ja,ja!!!

    Em sembla que aquest vídeo me'l posaré cada dia abans d'anar a treballar per carregar piles...

    Puto flow infiniiiiiit!!! :D

    Per cert, molt bon repertori musical ;)

    ResponElimina
  5. Tot aixo es del cami ral mare meva si es larguisim .molt bo

    ResponElimina
  6. Quina sortida més ben parida!!!
    El minut 14:20, el Jesus es fot l´ostia del dia, en directe em vaig pensar
    que s´havia trencat alguna cosa, Mare meva quina revolcada!!!!
    Li vaig preguntar si estava bé, es va aixecar ràpid em va contestar que si,es va pujar a la bici i va fotre el camp, em vaig quedar flipat, és un crack!!!

    ResponElimina
  7. Bestial!!!

    Aquest Diumenge, després de 42 dies, he tornat a pedalar... ...Déu quines ganes de seguir-vos!!!

    Nico.

    ResponElimina
  8. Ei que guai, que ja estiguis recuperat nico !!!

    Tranquil que aviat, ens podras seguir i donar guerra.

    Fins aviat.

    ResponElimina
  9. Hola,

    Teniu track d'aquesta sortida? Sembla ser molt divertida...

    Salutacions,

    Obi
    obi@elscervols.com
    http://www.elscervols.com

    ResponElimina