divendres, 24 d’abril del 2009

LA MAQUINARIA ES POSA EN MARXA.

Desde fa un mes faig vacances, sí vacances, de una de les feines que m´agraden mes, la d´investigar i obrir nous corriols. Però ahir em va tornar el "gusanillo", de cop vaig pensar amb uns comentaris d´en Joan Costa, que deia que tindríem que obrir una baixada mes DH, I au!!! cap al bosc em vaig dirigir.
Amb el Sergi, ja teniem una localització mig feta i crec que es pot començar a treballar a partir d´aquí.Ara toca alguns dies d´investigació i de mirar per on es fan passar les traçades, o sigui que si algú es vol apuntar de moment no s´ha d´ajupir l´esquena, ja,ja,ja.
Tot això  ho dic perquè a partir d´avui comença el  compte enrere per la III trialerada per olzinelles, despres de l´estiu i amb totes les novetats. Això si sense cap mena de pressió, que si no m´estreso ,ji,ji,ji.
I es que aquest estiu,  vull agafarm-ho diferent, a veure si puc convencer el Sergi que no fagi tanta carretera i junt amb els trencas montem alguna sortida èpica, estil (nuria,bateries de montserrat,cami ral ...) a part aquest any a veure si pujem a Vallnord i la Molina.

apa doncs...

11 comentaris:

  1. Podem venir el diumengue a provar aquet descens jeej encare no el tens apunt

    AIXO SORTIDES EPICAS ES EL QUE ES TE QUE FER I NO CARRATERA @10

    ResponElimina
  2. NO, el descens encara trigarà un temps, ara be si voleu venir a fer les baixades de l´ultima trialerada cap problema, ara estant més peraltades.

    Les sortides epiques,proposeu dates, jo m´apunto, es que si les proposo jo, a mi ningú em fa cas... esnif,esnif.

    ResponElimina
  3. Camí Ral...?

    Algú ha dit Camí Ral...?

    Je,je,je...

    Posem data pel mes de Juny...?

    ResponElimina
  4. SIIIIIII!!!!!!!!!!!!!

    Guay David , compte amb mi per el que faci falta , es important tenir la zona però més radicalitzar el DH...

    Avui ja he començat a rutejar amb la VOTEC d'en Sito , Sant Martí i baixada per Hortavinyá , quins reocrds m'han vingut al cap!

    M'haig de posar com un toro , ni en Novell podrá amb mí!! jajajaja

    Del tema DH repeteixo , cuan vulguis anem a inspeccionar i així ens anem mentalitzant , ok?

    Apalí doncs!!

    ResponElimina
  5. Jo_on: Estic d´acord fer-ho pel juny ,la data si vols marca-la tu.Parlare amd el Carpy a veure quan els hi va be.

    ResponElimina
  6. Joan: Vull que ho vegis, perque potser dius que no serveix per una bici de dh. Totes les baixades que tenim son per bici d´enduro, una de dh li costaria molt girar, menys una pero es la mes facil.

    Ara si no serveix no et preocupis, en busquem una altre i llestos !!!

    Adeu.

    ResponElimina
  7. S'ha de veure doncs , ja tinc ganes David.....

    Avui de tant mono he anat a La Ballena , en total 13 baixades...jojojo!!!

    ResponElimina
  8. 13 baixades aixo si que es mono, i del bo. ji,ji,ji

    ResponElimina
  9. M'has convençut vindre a totes les sortides èpiques que organitzeu. De cara a l'estiu la unica diferencia es que m'interesa acumular més km., no cal que siguin de carretera.
    M'ha dit un ocellet que en Carpy vol fer la Gossol-Berga, es bastant èpica.
    Sobre el tema III Davidada ja n'anirem parlant.
    Ens veiem.

    ResponElimina
  10. Aquest mati en SITO m'ha portat a Olzinelles , crec que hem fet un sector dels que tant n'he sentit parlar , això si anabem en plan Globero i no ens hem tirat per enlloc...o sí??

    Ens veiem companys!!

    PD:Sergi vindria a la Trencadur , pero tinc cursa a Vacarisses , a la proxima no fallo!!!

    ResponElimina
  11. SERGI: OK!! a veure si organitzem alguna sortida epica endurera.
    Joan:Veig que en Sito t´explica tots els secrets eh?
    El dijous quedarem al migdia si vols puc ensenyar-te més coses.

    ResponElimina